Akční originální Dětské batůžky vyrobené na zakázku

Hledat

Přejdi na obsah

Obchodní podmínky

Info


DODACÍ PODMÍNKY A EXPEDICE ZBOŽÍ
Dodací lhůta je do 5 pracovních dnů (v případě platby převodem platí tato lhůta od připsání platby na náš účet).
U zboží, které není skladem činí dodací doba 14 - 28 dní - v odpovědi na Vaši objednávku sdělíme předběžný termín dodání, a vy se můžete rozhodnout, zda je termín pro Vás akceptovatelný.
Zboží z objednávky expedujeme až po zkompletování.
ZBOŽÍ ZASÍLÁME
Balíkem na dobírku- poštovné je 100,- Kč. (1 balík může mít váhu max. 15kg !!) Dodání do 2 dnů od odeslání zásilky. V případě nezastihnutí příjemce na uvedené adrese, je balík uložen po dobu 7 dnů na poště pod kterou příjemce spadá.
Balíkem po platbě ve prospěch našeho účtu- poštovné je dle trifu České pošty. (1 balík může mít váhu max. 15kg !!) Dodání do 2 dnů od odeslání zásilky. V případě nezastihnutí příjemce na uvedené adrese, je balík uložen po dobu 7 dnů na poště pod kterou příjemce spadá.

Odesláním své objednávky potvrzujete její závaznost a souhlasíte s obchodními podmínkami!
STORNO PODMÍNKY
Objednané zboží můžete stornovat do 24 hodin od zaslání objednávky, a to zasláním e-mailu na adresu kamilkana@msn.com
Objednané zboží máte právo vrátit do 14 dnů od převzetí za těchto podmínek:- zboží nesmí být poškozené ani nesmí jevit známky neodborného užívání nebo opotřebování- zboží musí být kompletní včetně příslušenství a veškerých doprovodných dokumentů- zboží musí být na náklady kupujícího doručeno, popřípadě zasláno na naši adresu (ne na dobírku)
K balíčku prosím přiložte i kopii útržku z dobírkové složenky nebo kopii potvrzení o převodu peněz. Po obdržení vráceného zboží Vám co nejdříve zašleme zpět vyfakturovanou částku za zboží. (nevztahuje se na poštovné).
V případě, že nebudeme moci dodat objednané zboží (například z důvodu že se již nevyrábí), budete na tuto skutečnost písemně upozorněni (na Vámi zadanou kontaktní emailovou adresu) a domluvíme se na dalším postupu. Pokud jste již zaplatili část nebo celou částku kupní ceny, bude Vám tato částka převedena zpět na Váš účet nebo adresu v co nejkratším termínu.

REKLAMACE
Reklamace a vrácení zboží se řídí ustanovením Zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.
Nazboží je poskytována záruka 2 roky, která začíná běžet dnem převzetí zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací nebo skladováním.
Postup reklamace :
Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým kupující popíše vadu, sepíše, jak se vada projevila sdělí, jaký konkrétní nárokvadu uplatňuje ( tzv. reklamační protokol). Toto provede písemně a e-mailem doručí prodávajícímu. Celý proces reklamace může urychlit případná fotodokumentace.předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu prodávajícího.Odíle doručení reklamačního protokolu začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu řešení reklamace.K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, kompletní výrobek (v případě tzv. balenííce vín), že jeé, součástí reklamace musí být všechny vína). Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je kupující povinen předložit rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě.V případě že prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. Zboží je nutné doručit na naši adresu, popřípadě po dohodě rovnou výrobci. Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě, že došlo k poškození výrobku při přepravě (odpovědný je v tomto případě dopravce). V případě varianty vrácení peněz je fakturována částka jen za reklamované zboží, náklady spojené s vrácením zboží (poštovné) hradí vždy zákazník.
O průběhu a výsledku reklamace Vás budeme písemně informovat.
Tyto obchodní podmínky vstoupily v platnost 1.10.2009
Jestliže zákazník vykoná nákup po této lhůtě, dává s těmito podmínkami souhlas.

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ

Pomocí Č.pošty Balíkem české pošty


Před jeho odesláním pošleme mail s avízem, že je zboží na cestě.

ZPŮSOB ÚHRADY

Platba předem na účet
BEZ POPLATKU

Číslo účtu a variabilní symbol platby Vám bude automaticky zaslán po uskutečnění objednávky na email uvedený při registraci.

Dobírka Č. pošta
Platba při převzetí zásilky. Cena dobírky bude s Vámi konzultována individuálně podle objednávky.




Domů | Galerie | Rady a tipy | Fotky | Nabídka barev | e-Shop | Info | Mapování stránky


Pod nabídky:


Zpět na obsah | Zpět na hlavní nabídku